Don't try this at home...

Yeah... Ett tips. När du har en dålig dag, försök inte färga håret. Tanken var att göra mitt hår en nyans mörkare blond. Resultatet blev... hemskt. Grön-grått skulle jag vilja kalla det. Alternativt råttfärgat. Uhäääk. First thing tomottow; köpa ny hårfärg, alltså så här kan jag inte se ut, jag kommer skrämma slag på alla fransmän. Första gången jag failar när jag färgat håret vilket också var en chock. Ja, ja, se själva och tänk då på att ljuset gör att det ser mindre hemskt ut. Fatta hur vidrigt det ser ut irl...


Kommentarer
Postat av: Nossica

haha jag visste inte att håret kunde bli grått när man färgade :O Aja, fick du ordning på det sedan?



Gah du måste logga in på skype snart så jag får prata av mig. Mamman går mig på nerverna och jag är sjukt nära att få ett utbrott. En liten grej till och jag kommer åka hem. Tror jag.

2010-10-18 @ 08:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0