But städa is not my style

Jo.
Like my design? ;) Inte speciellt bra på grafisk design, en anledning till att jag inte hade den inriktningen på mitt kära medieprogram. Har inte bloggat mycket på sista tiden men nu fick jag lite lust igen. (Är det inte lite ego att sitta och skriva om sig själv? WELL SORRY BUT I'M INTERESTING!) Haha. Yeah.

Anyway, tänkte visa lite bilder på mitt rum här i France. Städade idag, städar mitt rum en gång i veckan här, hemma: en gång om året. Min mamma skulle antagligen få en chock om hon såg mig städa.

Innan:




EFTER:








(Haha nej jag la inte bilderna i fel ordning ;)

Var även duktig och städade badrummet också. Om det är något jag tycker om att städa så är det badrum. Inte asäckliga förstås men lagom smutsiga är kul. Så känner man den goda doften när man är klar ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh mitt kära får. Jag saknar dig. Du glömmer väl inte bort mig när du är borta och partajar i Paris hela helgerna? :) Tycker nog att det är dags för oss att prata på skpe snart. :D

2011-02-10 @ 19:06:21
Postat av: sara

Jättefin :) Designen alltsa :P

2011-02-14 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0