Fint folk kommer sent... nej nu blev det lite fel. (Men ni fattar)

Varning för rörigt inlägg

Yeah.
Borde verkligen ta ut min tvätt ur tvättmaskinen.
Och det går utmärkt att tvätta vitt och svart tillsammans i 40 grader.
Borde verkligen duscha också. Och antagligen tömma tvättmaskinen...

Nu låter det som jag är väldigt interaktiv (var det där rätt ord)
MEN faktiskt har jag gått i två timmar idag, skjutsat unge OCH städat! De ni ;)
Ibland får jag fixarryck och då går det undan med att fixa sådana här grejer. Men inte idag. Idag är jag seg och vill nog mest sova. Men no, blir inget sovande tyvärr.

Blä.
Borde nog verkligen ta ut min tvätt ur tvättmaskinen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0