Ghost

Bara tre månader kvar tills nästa Sookie bok kommer ut, lite lycka.
Släpade mig ut på promenad till sist, det var bra, luften behövdes.
Nu ligger jag i sängen och dricker sockerfri sockerdricka (ironin i det?)
Och funderar på mitt nästa drag. Klockan är halv fyra och molnen på himlen har börjat röra sig bort.
Vill se någon film eller dokumentär om övernaturligt, har blivit väldigt intresserad på gamla dagar.
Har alltid haft en ganska öppen syn på vidskepelse och övernaturlighet. Har antagit att det kanske finns eftersom det är så många människor som upplevt skumma saker. Men själv har jag aldrig upplevt något, jag är väldigt icke-medial haha.

Men världen skulle vara så mycket mer spännande om det fanns övernaturlighet existerade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0