Yeah, I follow my dreams

Fuck.
Känner mig så totalt värdelös idag och klockan har inte ens passerat lunchtid än.
Försov mig imorse. Extremt pinsamt. Barnen hade redan ätit när jag vaknade.
Vidare satte jag på diskmaskinen, eftersom den var full.
En halvtimme senare undrar mamman varför jag gjort det eftersom disken där inne var ren.
För en stund sedan ramlade den minsta ungen i trappan vilket gav upphov till ett supervråål som lär förfölja mig in i mina mardrömmar. Ja, mina drömmar förresten. Jag hatar dem. Drömmer mardrömmar varje natt, drömmer människor jag avskyr, drömmer om allt som jag inte vill drömma om.

Nu ska jag städa, men jag har glömt säga till barnen att plocka undan i sina rum, vilket mamman poängterar för mig.

Fuck.

Ska ta ut lite agressioner med att dammsuga och lyssna på Eminem.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gah jag hatar såna dagar. Tror det händer något skumt med hjärnan när man åker som au pair för jag har också skumma drömmar. Hade som sagt en exakt likadan dag förra onsdagen...enda skillnaden var att jag glömde lägga i diskmedlet i maskinen men aja. Det blir nog bättre imorgon ska du se =) Kan du inte skriva om Paris också?

2010-09-13 @ 13:28:01
Postat av: Pink Sheep

Haha tack Fåret du får mig alltid på bättre humör XD Haha jävla diskmaskiner alltså. Jag börjar skolan imorn =S nu när det är så snart håller jag på o dör lite, liksom å ena sidan skönt att komma igång o bli lite bättre språkmässigt, men å andra sidan så sjukt läskigt att börja i en ny skola =S Skrattar du fortfarande åt lärarens uttal? ;)



Ps

Jorå, de kommer lite om paris soon enough XD

2010-09-13 @ 14:35:26
Postat av: Jessica

haha någonting positivt med min olycksdag förra veckan då ;) Nej men allvarligt, jag tror att min hjärna kommer explodera snart. Alltså du vet sådär som när man råkar rusa bilmotorn och tror att den ska brinna upp eller något xD haha det kommer gå bra. Du kan ju redan en del franska så du slipper ju vokalkorten :P Tror du kommer tycka det är skönt att komma bort från huset också.



Just det...jag funderar på att åka som au pair igen nästa år fast till USA haha...är du på?

2010-09-13 @ 19:56:11
Postat av: Pink Sheep

Hahaha stackars din hjärna jessica XD hm, jag har också tänkt på usa (kanske oxå ett au pair symptom som det där med mardrömmarna) ;) men serri då måste man ju åka med en förening =S Men skulle va fett kul, jag vill till new orleans xD eller till georgia där mammas kompisar bor. Men alltså skulle nog aldrig palla vara borta hemifrån ett år till i rad x) Och du får inte för då måste JAG va utan deg två år i rad!!!! o tänk på emilplutten!!! XO

2010-09-14 @ 17:38:06
Postat av: Jessica

haha of course you have...vi tänker alltid samma sak ;) Jag har kontaktat skandinaviska institutet. De verkar mest seriösa men får se om jag orkar göra färdigt ansökan. Det är såå mycket som ska göras med det. =)Tycker att du också ska göra iaf preliminär. Fett coolt om vi är där samtidigt. ne det tänkte jag också på...saknar redan allt där hemma men ändå.

2010-09-14 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0