Life with myself

Kärlek till Eminem
Känslostormen som kommer från hans musik
Känslorkänslorkänslor

Lyssnar på Self hypnosis för att kunna sova
Kan inte sova när det är natt
När det är mörkt spärras mina ögon upp
Kan inte sluta titta
Kan inte sluta skriva
Kan inte sluta skörda grönsaker
Kan inte sluta lyssna på musik

Sover hela förmiddagarna istället
Går upp klockan sju
Går till skolan med minsta barnet
Går hem
Lyssnar på hypnos och sover till lunch
På eftermiddagarna går jag långa promenader
Njuter av omgivningen
Luften
Andas
Såg nya, gamla saker idag
Tunnlar
Fåren stirrade på mig som vanligt
Jag log stort mot dem
Ge mig ett lamm

Lever i nuet som aldrig förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0