Just L<3ke A Pill

Jag älskar verkligen Frankrikes alla apotek. Minsta lilla by har minst två (utom min då) och de bokstavligen slänger ut piller till höger och vänster. Recept? YOU KIDDING?!

Haha. Mina trogna ipren börjar ta slut och som bekant kan jag inte sova. Så jag gick in på ett av dessa grönskyltade apotek.

"Maux de tête"
"Somnifères"

Fem minuter senare var jag ute ur pillerboden med några starka huvudvärkstabletter och sömnpiller.

Franska apotek är en härlig plats för en pillernarkoman som mig ;)



I can't stay on your life support, there's a
shortage in the switch,
I can't stay on your morphine, cause its making me itch
I said I tried to call the nurse again but shes
being a little bitch,
I think I'll get outta here, where I can,

Run just as fast as I can

To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Stead of makin' me better, you keep makin' me ill
Your keep makin' me ill

Kommentarer
Postat av: ufo

hihi jag måste lätt kolla in deras apotek ;) fast inte av den anledningen hrm

2010-09-18 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0