Nitev

Suck.
Vilken dag.
Egentligen har det varit helt okej, men en känsla, halvt odefinierbar har spökat i mitt sinne. Kanske inte bara en känsla, kanske flera. Men jag får inte grepp om dem. Han tittar på mig när hon höjer rösten, skriker. Något i mig står inte ut. Skrik får mina ögon att okontrollerat fyllas av vatten små droppar av det stora mörka hav i min mage. Mörker.

...

Barnen kom in och skrattade med mig ett tag, måste erkänna att de är sjukt söta. Det är något speciellt med att umgås med barn de är inte som vuxna... Nu knackade det på dörren och där är minsta tjejen igen. Jag får en puss och ett leende. Det värmer i magen.

Nu ska jag se vidare på Sagan om Ringen på franska!





Aragorn och Arwen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0