Just smile back

Känns som allt jag lägger upp på min blogg är Eminemvideos men det är svårt att undvika när han gör dem så extremt BRA och så extremt BRA låtar! Jag är förälskad i hans musik. Hans dotter är med i denna. Tycker så mkt om när musikvideos och låtar är historier. Finns inget värre än när man hör en bra låt och sedan ser videon o inser att den går ut på att sångaren bara står o åmar sig i olika vinklar genom hela videon.

Det här är något annat
Det här är Eminem



Hailie är så söt
Nu blir de film!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Vad har hänt ikväll då? :)

2010-09-09 @ 21:54:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

den låten är så bra! :)

2010-09-09 @ 22:16:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lizzo jan

yeay bäst!!! =D

2010-09-09 @ 22:40:35
Postat av: black sheep

Och jag blir så glad när du och jag tycker samma sak om en artist för en gångs skull. Älska Eminem. :) Förresten, kommer du ihåg den där gamla/lugna låten som de spelade på Mallorca på vår favoritbar? vad hette den nu igen? :P



Puss o kram <3

2010-09-10 @ 08:37:32
Postat av: Pink Sheep

Eminem <3

Alltså jag vet precis vad du menar men kommer inte riktigt ihåg. Var det inte den där med beachboys?

2010-09-10 @ 15:14:12
Postat av: Jessica

Oj jag har ingen aning. Men jag har för mig att det var en tjej som sjöng. Typ en riktig klassiker men jag kommer inte ihåg namnet. :S



haha skrattade högt när jag såg dina filmtips i översta inlägget förresten. Kom att tänka på den gången då jag höll tal om den utan att tänka på att du redan hade gjort det xD Pinsamt.

2010-09-10 @ 18:21:08
Postat av: Pink Sheep

vad jobbigt att jag inte minns =S fatta att de snart e 4 månader sen vi var på mallorca. MAGALUFF! xD (diggar min luffiga stavning)



hahahahaha xD de va fett kul ju xD mitt tal om den SÖG blev ju skitnervös, brukar ju aldrig bli nervös inför att hålla tal! Så. Det sög.



2010-09-10 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0