När pusselorden tar över och förseglar mina läppar

Mmh borde uppdatera men just nu är det så mycket som pågår som jag inte kan skriva om. Det blir svårt och allt för många pusselord. Har ont i magen. Svider på insidan av läppen. Lyssnar på U2 och behöver gå på toaletten.

På ett sätt saknar jag mitt liv på ett annat sätt vill jag bara gömma mig här borta.

Sov länge idag. Antar att kroppen tog ut sina behov. Inte sovit ordentligt på aplänge. Sov väl 10-11 timmar. Men mindre bra eftersom jag antagligen inte kommer kunna sova ikväll. Blir till att peta i sig fler piller. Nu ska jag se på film =)


Bros before hoes <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, ååh! Jag saknar dig!!! =(

2010-10-19 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0