Kräm -A Love Story

Baby, du undrade varför du inte var bland mina vänner.
Du får förlåta min hjärna, jag tänkte inte på dig som en vän,
Men det är klart du är, en av mina bästa, min vän, min pojkvän,
min älskade, min förtrogna.
Du är den som orkar lyssna när jag behöver dig
Du är den jag alltid kan höra av mig till
Älskling, det är svårt att kategorisera dig
Och ärligt talat trodde jag inte du skulle bry dig om ifall du var med bland bilderna
Tänkte att vi vet var vi har varann ändå, jag älskar dig

Jag trodde det skulle bli enkelt att lägga upp bilder på oss nu,
Men att titta igenom alla mappar med oss, oss, oss
Ger mig ett hål i magen
Jag ser allting vi gjort, allt som finns där dokumenterat
Jag minns allting och saknar, saknar
Jag saknar dig
Jag saknar oss
Jag saknar när du vill berätta saker för mig
Saknar när du vill visa mig dina spel,
Saknar till och med när du biter mig i armen där det gör så ont
Och jag blir arg på dig
Jag saknar allting

Har så många olika känslor idag
Och jag förstår inte mig själv
Men ju mer jag tycker om dig, desto mer blir jag rädd
Desto längre jag har dig, desto mer blir jag rädd
Jag blir rädd att tiden är lånad att jag inte får behålla dig
Och du som är så fin
Det här är ingen vidare bra text, men det spelar ingen roll
Jag hoppas du förstår vad jag vill ha sagt i alla fall
Jag vill ha dig
Varje dag
Min hand i din


Vi 2008
Första kyssbilden





Vi 2009



Vi 2010





I found my dream boy and he became my reality...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0