Mon amies <3

Saknar alla mina fina vänner nu när jag befinner mig i det här landet långt, långt borta.
Lägger upp lite bilder på oss alla, både gamla och nya. Enjoy people.
Ni är så fina allihop <3



Öhm, okej kanske tar tillbaka det där om fina xD xD Nä, skoja bara fåret, vi är snyggast ;)




Kattis <3 Solkatt+Nattkatt forever.




Sjukt gammal bild! 2005, 2006? Anyway, Liz och Zoo. Tidlöst par.




Haha, våren 2009! Oförglömligt. Katrin och Mike på vårt stammis-bibliotek. Bara böckerna vet allt vi gjorde där!



Aw, Linnea och Sara! Dör lite när jag tänker på igelkotten, juiceshotar och orkesterår. Amazing.




Babe. Finns inga gränser.




Haha Bullis smög sig in på ett hörn. Han är allting, min vän, min älskade, min sockerkatt.




Mando jan, som nyligen fått ett helt inlägg, så vad mer begär du? ;p Haha, Mando är stenen i mitt liv.




Cammi. Bright smile x)




Haha! Mike och Dexter. Sommaren 2009.




Bro!!!!!!



Haha! Vi fortsätter på snyggtemat va, Nossica? ;) Här är vi på Mallorca, maj 2010.




En nutida Zoo. Hon har blivit Lost-freak på gamla dagar. Du får mig alltid på gott humör, babydoll.



Mina kära vänner Mike och Coca Cola.




Beatrice tycks alltid hamna i mitt knä? xD




Cam och jag 2007.

Oj, det blev en hel del bilder! Haha, well I miss you all.

Kommentarer
Postat av: sara

Igelkotten jag saknar dig sa mkt

2010-09-15 @ 22:47:15
URL: http://vadardetfraganom.blogg.se/
Postat av: J

hahaha I like! Kul att du har valt just fyllebilderna av alla bilder du har på oss. Aja det kanske representerar oss ganska bra? ;) Saknar dig fåret <3 Min partner in crime liksom haha xD

2010-09-16 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0