Whatever

Motsägelsefullt
Men det är väl jag personifierad
Spelar ingen roll om någon läser mina ord
Det är mina ord
Läs inte då
Varför läser du?
Couldn't care less

Är inte nere
Är ingenting
Faktiskt ingenting
Har inget behov alls just nu
Utom att benen värker av den obekväma ställningen

Men jag bryr mig lite mindre för varje gång
Från kaos, mörker och ångest till
Ett litet sting någonstans i magen
En lätt ryckning på axlarna
Kanske ett höjt ögonbryn

"Whatever" är mitt nationalord
Kunde inte bry mig mindre
Det är värt ett leende

Såg filmkyssar och la huvudet på sned
Minns hur det känns
Men kände inga känslor
Filmen var sjukt fin
Nästan så jag vill byta kategori och skriva om den istället
Om orden, om regnet om läppar
Jag älskar sådana läppar
En sådan överläpp
Kärlek till hans överläpp

I don't know, it's just the way I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0